Chì ghjè l'illuminazione di u paisaghju?

L'illuminazione LED di u paisaghju si riferisce à l'illuminazione esterna chì hà sia a funzione di illuminazione, a decorazione di l'arti è a funzione di abbellimentu di l'ambiente.L'illuminazione LED di u paisaghju generalmente copre una larga gamma è diverse categurie, cum'è picculi scene, edifici è altre illuminazione chjave individuale.Per quessa, i tecnichi di illuminazione sò diversi, è a selezzione di l'illuminatore hè ancu cumplessa, chì esige una alta capacità generale di i diseggiani di l'illuminazione.

1.Perchè paisaghju Lighting?

Landscape LED illuminazione prughjettu beautification: qualità illuminazione cum'è l'appellu di u livellu di disignu, à scuntrà i bisogni di u livellu esteticu spirituali di u populu.Cultura di illuminazione: Luce cum'è un modu è un modu per interpretà a cultura, spressione fenomeni naturali o suciali, furmendu cusì un novu modu di trasmissione culturale - a creazione di cultura di luce.

2.Sviluppu di paisaghju LED lighting ingegneria disignu è creazione.

(1)Disegnu funziunale - per risponde à i bisogni funziunali di l'illuminazione cum'è u core,Calculu di l'illuminazione, a disposizione di lampade è lanterne hè u cuntenutu principale di u disignu.

(2)Disegnu ambientale - per migliurà a qualità di l'ambiente (bellu, còmode) cum'è u core. U cuntenutu principale hè a forma di l'attrezzi, u disignu di distribuzione di luce, a pianificazione di u culore di luce, u livellu di l'illuminazione, u cuntrollu. di splendore, è l'armunia cù l'ambiente.

Disegnu tematicu - una idea di disignu cù cuncetti tematichi simbolichi è narrativi cum'è u core.

(1)U disignu di l'illuminazione hè cumminatu cù alcuni temi ideologichi.

(2)L'illuminazione diventa un mediu per spressione certi cuncetti, avvenimenti, significati o fenomeni.

(3)U valore di u disignu di l'illuminazione hè rinfurzatu da esse pensativu.

(4) U disignu di l'illuminazione ùn hè micca solu una forma di sentimentu esteticu, ma hà ancu una connotazione prufonda, cù a vita di e persone, i cambiamenti suciali, i fenomeni naturali, l'abitudini storichi è cusì per stabilisce una cunnessione.

3.Landscape LED Lighting Project:

Ciò chì a ghjente sente ùn hè più i cambiamenti di luci è d'ombra purtati da a tecnulugia di l'illuminazione, ma a storia chì i diseggiani volenu cuntà, u sensu di rispunsabilità suciale è u misteru di l'universu chì si sentenu daretu à l'effettu artisticu prisentatu da a luce.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022