U prughjettu di l'illuminazione mostra a bellezza di l'edificazioni di riferimentu

In cunfrontu cù edifizii maestosi, l'illuminazione di l'edificazioni deve esse diversa.Da u puntu di vista chì pò ragiunate riflette l'effettu sensoriale maestosu di l'edificazioni da ogni angulu, u significatu praticu di u layout di l'ingegneria di l'illuminazione architettonica si trova in a decorazione è u disignu di l'edificazioni.Scena notturna di a cità, perfeccionendu a so propria espressione d'arte architettonica, s'appoghjanu nantu à l'effettu di l'illuminazione di l'imaghjini, facendu un edifiziu emblematicu di a cità.

I prughjetti di l'illuminazione architetturale devenu cuncordà cù l'ambiente geugraficu circundante.In a cuscenza di l'urbanite cuntempuranee, sceni di notte è prughjetti di illuminazione ponu creà una fusione di effetti di illuminazione di scena di notte.Un eccellente disignu di illuminazione pò migliurà l'ambiente geograficu circundante di tutti.L'ambiente di u paisaghju di u giardinu di vista di notte mostra l'ambiente naturale in a cultura di l'illuminazione è l'arti di a decorazione estetica.

Differenze in u disignu propiu di l'edifiziu risultatu in sferenze in l'illuminazione, u cuntrastu trà a luce è l'ombra, è l'effettu previstu di a visualizazione simplice sò tutti determinati secondu e caratteristiche di u bastimentu stessu.A diffarenza trà a luce è l'ombra nantu à u latu hè aduprata per vede a struttura di l'edifiziu.A luce hè a materia prima chjave di u spaziu.Un sistema di illuminazione ben dispostu deve esse una parte integrante di u spaziu.Cumu creà una bella è elegante illuminazione architettonica hè una cunsiderazione necessaria per i diseggiani di l'illuminazione..

I proiettili di l'edificiu sò brillanti è scuri, è a relazione trà l'internu è l'esterno hè aduprata bè in u layout.Tuttu l'edifiziu pare esse dutatu di vita, battiti di core è respira.Dunque, l'effettu di l'illuminazione ùn hè più un elementu subsidiariu di l'edifiziu, è hè ancu più impussibile di cutà a parte più critica.

U parcu hè diventatu un locu per i residenti per gode di l'ombra, è u disignu di l'illuminazione di u parcu si migliurà gradualmente.Per mezu di l'implementazione di u prughjettu di l'illuminazione di u parcu, u parcu hè diventatu un bonu locu per e persone per avè l'ozio è l'intrattenimentu di notte, è hè ancu una parte impurtante di u prughjettu di l'illuminazione di u paisaghju urbanu.Ch'ella sia da un puntu di vista esteticu o da un puntu di vista ambientale, quelli streamers naturali tranquilli è eleganti sò più adattati chì i fiori d'argentu culuriti di focu.

Frà elli, l'illuminazione di u parcu hà i seguenti quattru elementi:

1. U parcu si senti direttamente cum'è un locu di rilassazione, per quessa, hè cunsigliatu per ùn espunà micca a fonte di luce direttamente.À u listessu tempu, cù u cuntrollu efficau di u glare, infine si senti assai còmode.I visitori ponu gode di a so vita tranquillamente è piglià ritratti di u paisaghju.

2. U schema di disignu di u prughjettu di l'illuminazione di u paisaghju di u parcu deve esse basatu nantu à a percepzione visuale è psicologica di e persone, è creanu una varietà di sceni per più persone per entre, in particulare in l'atmosfera di l'illuminazione.

3. U disignu di l'illuminazione di u parcu ùn deve micca solu esse bellu è còmode, ma ancu sicuru.Semu devi esse nutatu chì i pedestrians anu bisognu di marchjà, è l'illuminazione in u parcu ponu risponde à i bisogni funziunali di basa.

4. L'illuminazione di u parcu deve ancu cunsiderà i bisogni di e persone per riposu è cumunicà.L'illuminazione di l'area di riposu, cum'è u padiglione di u corridore, ùn deve esse micca troppu luminoso, per suddisfà u restu è a cumunicazione di e persone.Per diversi scenarii d'applicazione, diverse lampade deve esse aduprate in modu adattatu per ottene i so effetti.


Tempu di post: 14-mar-2023