I pruduttori di l'illuminazione esterna LED presentanu u cuncettu core di prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia

L'illuminazione, cum'è u sustenimentu spirituale di l'edificazioni di l'ingegneria o di i belli paisaghji, aderisce à u mediu, cusì chì diversi anguli è spazii differenti necessitanu un scenariu diversu.I prughjetti di l'ingegneria di l'illuminazione di l'edificazione anu pruduttu più è più culori per i nostri sceni di notte urbani.Lumi LED sò spessu usati in i prughjetti di illuminazione di custruzzione per creà una maghjina di marca di scena di notte di cità.L'avventu di e fonti di luce LED hà incuraghjitu rapidamente l'illuminazione di l'edifici.U prucessu di u prugettu è l'umore di l'illuminazione, è l'illuminazione di a porta intelligente ponu realizà u risparmiu d'energia, a prutezzione di l'ambiente, u sistema intelligente è l'umanitarismu.U successu prughjettu di l'illuminazione di l'edifiziu di i pruduttori di l'illuminazione esterna LED ponu riflette e caratteristiche, a struttura è u spiritu di l'edificiu.Ùn hè micca solu per un aspettu megliu, ma ancu un tipu di logò.Eccellenti prughjetti di illuminazione di edifiziu cuntinueghjanu à diventà Un edifiziu di ingegneria di riferimentu urbanu in una cità.

I regolamenti di l'ingegneria di l'illuminazione urbana nantu à u disignu di l'ingegneria architettonica di l'ingegneria di l'illuminazione di l'edifiziu:

1. I metudi di cuntrollu Lighting deve esse divisu in ogni ghjornu, festivals, festivals maiò è late nights, etc., chì ùn solu partì u gasu contradictory, ma dinù prisentà u cuncettu core di prutezzione di l 'ambienti è risparmiu energia.

2. Sicondu i rigulamenti di altu limitu, alta qualità è altu livellu.

3. U pianu di cuncepimentu deve dà priorità à l'usu di l'illuminazione LED di fonte di luce.Mentre scuntrà i principali paràmetri tecnichi è i valori di l'indici di l'effettu speciale, i surghjenti di luce LED è i lampi LED cù effetti speciali elevati, longa vita di serviziu è bassa perdita funziunale deve esse usatu.

4. U dannu trà l'illuminazione in a stanza è l'illuminazione nantu à a facciata di l'edifiziu deve esse pisatu riccu.U fabricatore di l'illuminazione esterna LED assicura chì l'illuminazione interna ùn dannu micca l'unità è l'apparenza di l'illuminazione esterna.À u listessu tempu, l'illuminazione di a facciata ùn deve micca affettà a stanza.E cundizioni di luce interna portanu à l'impattu è a contaminazione ambientale.
5. U refuggiu di salvezza è u refuggiu deve esse in linea cù i normi è i rigulamenti attuali, è u so sistema di supply supply deve esse sicuru, affidabile è ghjustu.

6. In a selezzione è a stallazione di l'illuminazione, l'attenzione deve esse pagata per prevene u glare.

Basatu nantu à l'indagine in situ è ​​e rendering di l'illuminazione, a cumpagnia di cuncepimentu di l'illuminazione esterna conduce un analisi statisticu detallatu di i costi di u travagliu, i costi di u travagliu, i tariffi di serviziu, i tassi, etc., cusì chì u costu di ogni tappa in u spinu hà un prezzu grossu stima.Ùn perdite ancu soldi.

2. U stilu tematicu di u disignu di l'illuminazione hè a chjave è a basa di novi prughjetti, è hè u fattore principale per u successu è u fallimentu di u disignu di l'illuminazione.I pruduttori di l'illuminazione esterna LED anu da esse clarificate u stilu tematicu di u pianu di cuncepimentu secondu u novu stilu di disignu di u prughjettu, è u stilu di u tema deve mette in risaltu a marca è a diversificazione regiunale, è ùn pò micca seguità a cieca.L'equilibriu è l'armunia di u lume è u scuru, per esse simplicemente, hè "brillante ciò chì deve esse luminoso, è micca luminoso ciò chì ùn deve esse luminoso".In un certu sensu, u valore di l'illuminazione di scena di notte hè di circà l'equilibriu è l'armunia trà a luce è u bughju, in modu chì "ciò chì deve esse luminosu hè luminoso, è ciò chì ùn deve esse luminoso ùn hè micca luminoso", per dà à e persone un charming. apparenza di notte.Un paisaghju unicu.Per ottene l'equilibriu è l'armunia trà u lume è u bughju, hè primurosu di capisce sistematicamente u paisaghju di notte.


Tempu di Postu: Aug-22-2022