Introduzione à u sistema di illuminazione di u paisaghju esterno

I luci di u paisaghju ponu esse aduprati per accende i letti di fiori, i camini, i viaghji, i ponti, l'arburi, i recinzioni è di sicuru i muri di a casa.Perfetta per illuminà a vostra vita esterna per l'intrattenimentu di notte.

Tensione di l'illuminazione di u paisaghju

A tensione più cumuna di l'illuminazione di u giardinu residenziale hè "bassa tensione" 12v.Hè cunsideratu più sicura chè 120v (tensione di rete), cù menu risicu di scossa elettrica.Inoltre, l'illuminazione 12v pò esse installata da sè stessu quandu si usa un sistema plug and play.Per altri tipi di illuminazione 12v, ricumandemu sempre chì un electricista qualificatu sia implicatu in a stallazione.

Trasformatore di bassa tensione

Questi sò richiesti cù l'illuminazione di bassa tensione è cunverte a rete (120v) à 12v è permette à e luci 12v di cunnette à a rete.I luci 12v dc necessitanu drivers led 12v dc, ma alcuni illuminazione 12v ponu aduprà alimentazione DC o AC cum'è lampade led MR16 retro fit.

LED integrale

I lumi LED integrati sò LED integrati per quessa ùn ci hè bisognu di stallà una lampadina.Tuttavia, se u LED falla, tutta a luce hè ancu.Luci LED non integrali, necessitanu una lampadina è dunque pudete persunalizà a luce scegliendu i lumens, a pruduzzioni di culore è a diffusione di u fasciu.

Emissione di lumen

Questu hè u terminu per a quantità di luce chì hè prodotta da u LED, misura a quantità di luce chì esce da una lampadina.Lumens si riferisce à a luminosità LED, a intensità è a visibilità di a luce emessa.Ci hè una relazione trà u wattage di lumi è lumens.Di genere, più altu u wattage più altu i lumens è più grande a pruduzzione di luce.

Produzione di culore

In più di lumens (luminosità), a temperatura di u culore di luce pò esse sceltu, questu hè misuratu in gradi Kelvin (K).A gamma di culore primariu hè trà 2500-4000k.A più bassa a temperatura, più calda a luce ambientale.Dunque, per esempiu, 2700k hè un biancu caldu induve 4000k hè un biancu frescu chì hà una ligera tinta blu.


Tempu di post: 18-Jan-2022